Bezpłatna wiedza

WWW & Ecommerce

Gdzie założyć sklep internetowy?

Szczęśliwym biletem do świata e-commerce jest wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego. Poszczególne platformy e-commerce różnią się nie tylko ceną, ale także dostępnością różnych funkcji,

CZYTAJ DALEJ...
Marketing

Różnice między SEO a SEM

SEO i SEM to dwa najważniejsze aspekty marketingu cyfrowego. Oba pomagają rozwijać biznes i przyciągać więcej klientów, ale bardzo się od siebie różnią. Aby uzyskać

CZYTAJ DALEJ...
Marketing

Czym jest Thank You page?

Strona Thank You page to po prostu podziękowanie. Może ono dotyczyć dowolnej czynności jaką internauta wykonał na naszej stronie. Najczęściej jest to zakup produktu (np.

CZYTAJ DALEJ...
Marketing

Kluczowe zasady SEO copywritingu

Copywriting to sztuka pisania materiałów promocyjnych dla firmy. To może być wszystko, od reklam, postów w mediach społecznościowych, listów sprzedaży, stron docelowych, treści e-mail marketingu,

CZYTAJ DALEJ...
Marketing

Jak ustalić swój plan marketingowy?

Pierwszym krokiem w tworzeniu planu marketingowego jest określenie grupy docelowej. Najważniejszą częścią planu marketingowego jest identyfikacja potencjalnych klientów i określenie najlepszego sposobu wprowadzenia do obrotu

CZYTAJ DALEJ...
Marketing

Czy remarketing ma znaczenie?

Jeśli przeglądasz internet w poszukiwaniu wskazówek, jak skuteczniej prowadzić firmę, z pewnością kilkakrotnie natknąłeś się na termin „remarketing”. Ponieważ w dzisiejszych czasach, gdy media społecznościowe

CZYTAJ DALEJ...
Marketing

Czym jest lejek sprzedażowy?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad drogą, jaką przechodzą Twoi klienci, zanim dokonają zakupu w Twojej firmie? Cała ta droga opiera się właśnie na lejku sprzedaży.

CZYTAJ DALEJ...
Marketing

Czym jest analiza konkurencji?

Jednym z najważniejszych elementów, jeśli chodzi o poprawne działania SEO, jest badanie konkurencji. Poprawnie przeprowadzona analiza pozwala odkryć słabe i mocne strony konkurentów, dzięki czemu

CZYTAJ DALEJ...
Projektowanie graficzne

Czym jest rebranding?

Rebranding to nic innego, jak odświeżenie wizerunku wizualnego firmy. Metodę tę stosuje się, gdy np. obecny wizerunek firmy przestaje odpowiadać pożądanemu celowi firmy, czy marki.

CZYTAJ DALEJ...
WWW & Ecommerce

Czym są UX i UI?

Jeśli chodzi o  projektowanie, często słyszymy termin „doświadczenie użytkownika” (UX) i „interfejs użytkownika” (UI). Wiele osób używa tych pojęć naprzemiennie, co jest błędne.  W artykule

CZYTAJ DALEJ...